Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2782
Title: Cуб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика
Other Titles: монографія
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: суб'єктність
Issue Date: 2016
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів.
Description: Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2782
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2016.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.