Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2782
Title: | Cуб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика |
Other Titles: | монографія |
Authors: | Шехавцова, С. О. |
Keywords: | суб'єктність |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У монографії подано теоретичні й методичні уявлення про суб’єктність майбутніх учителів у процесі фахової підготовки, рокрито педагогічні підходи до аналізу уявлень про суб’єктність. Автор звертається до ідей системносуб’єктного й синергетичного підходів. Визначено концептуальні ідеї суб’єктно-діяльнісного підходу щодо фахової підготовки майбутніх учителів, виокремлено основні етапи та труднощі професійно-педагогічного становлення майбутніх учителів. |
Description: | Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика : монографія / С. О. Шехавцова ; Держ. закл. «Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка». – Старобільськ, ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» , 2016. – 414 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2782 |
Appears in Collections: | Монографії |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.