Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2780
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2018-06-25T23:15:48Z
dc.date.available2018-06-25T23:15:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherУДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2780
dc.descriptionШехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпринципиuk_UA
dc.subjectсуб'єктністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.titleПринципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Npdntu_pps_2014_1(1)__32.pdf263.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.