Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2780
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T23:15:48Z | |
dc.date.available | 2018-06-25T23:15:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.other | УДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2780 | |
dc.description | Шехавцова С. О. Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності / С. О. Шехавцова // Наукові праці Вищого навчального закладу Донецький національний технічний університет. Сер.: Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1 (15). - Ч.1. - С. 137-142. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито принципи формування суб’єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності. Автор теоретично обґрунтовує такі принципи формування суб’єктності студентів, як принцип аксіологізації; принцип прогнозування, що сприяє розробці певного плану педагогічних дій; принцип мобільності, який дозволяє з’ясувати готовність студентів до впровадження інновацій в професійну діяльності впродовж життя; принцип толерантності та принцип полісуб’єктності (діалогічності), що передбачає становлення суб’єкт-суб’єктної взаємодії на різних рівнях в процесі освітньої діяльності в університеті. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | принципи | uk_UA |
dc.subject | суб'єктність | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | професійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.title | Принципи формування суб'єктності студентів до професійно-педагогічної діяльності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Npdntu_pps_2014_1(1)__32.pdf | 263.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.