Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2018-06-25T22:17:01Z
dc.date.available2018-06-25T22:17:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2779
dc.descriptionШехавцова С. О. Особливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практики / С. О. Шехавцова // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 191- 194.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості стимулювання особистості студента до саморозвитку і набуття суб’єктного досвіду до майбутньої професійно-педагогічної діяльності в ході проходження педагогічної практики в університеті. Досліджується система самоконтролю та саморефлексії, яка охоплює всі етапи діяльності студентів в період проходження педагогічної практики, починаючи з цілепокладання, проведення поточного контролю власної діяльності і кінцевого результату педагогічної діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectсуб'єктний досвідuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectпедагогічна практикаuk_UA
dc.titleОсобливості стимулювання студентів до набуття суб'єктного досвіду в ході педагогічної практикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NiO_2014_7_47.pdf387.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.