Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С.-
dc.date.accessioned2018-06-25T22:07:39Z-
dc.date.available2018-06-25T22:07:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.otherУДК 378.011.3 – 051:159.9.018.2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2778-
dc.descriptionШехавцова С. Суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльності / С. Шехавцова //Молодь і ринок. - 2014. - №9 (116). - С. 50-53.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлено проблема організації ефективної суб’єкт-суб’єктної педагогічної взаємодії в процесі формування суб’єктності студента до майбутньої педагогічної діяльності. Розкривається механізм формування суб’єктності студентів в контексті традиційної та дистанційної форм педагогічної взаємодії між педагогом та студентами.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectсуб'єкт-суб'єктні відносиниuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.titleСуб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія як механізм формування суб'єктності студента до професійно-педагогічної діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mir_2014_9_13.pdf333.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.