Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2764
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХриков, Є. М.-
dc.date.accessioned2018-06-20T21:58:19Z-
dc.date.available2018-06-20T21:58:19Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2764-
dc.descriptionХриков Є. М. Розгляд суперечностей в педагогічних дослідженнях / Є. М. Хриков // Шлях освіти. – 2013. - № 1. - С. 2-7.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню теоретичних засад виокремлення, формулювання та використання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Запропоновано класифікацію суперечностей. Розглянуто основні недоліки обґрунтування та формулювання суперечностей у педагогічних дослідженнях. Проаналізовано понятійне оформлення суперечностей та їх використання в експериментальних та історико-педагогічних дослідженнях та дослідженнях з порівняльної педагогіки.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічні дослідженняuk_UA
dc.titleРозгляд суперечностей в педагогічних дослідженняхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
hrikov.pdf431.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.