Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2758
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітвякова, Н. В.-
dc.date.accessioned2018-06-19T22:27:05Z-
dc.date.available2018-06-19T22:27:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2758-
dc.descriptionЛітвякова Н. В. Маркетингові дослідження як механізм управління в системі освіти: історія та сучасність / Н.В. Літвякова // Science and Educationa New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2017. - V (52). - Issue: 113. - С. 42-46.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичному аналізу ролі маркетингових досліджень у процесі управління освітньою організацією в умовах ринку. Значну увагу приділено визначенню поняття маркетингових досліджень організації та порівнянню сутності та змісту маркетингових досліджень з соціально-психологічними і соціологічними дослідженнями у сфері освіти. Провідною ідеєю статті є історичний екскурс у практику становлення системи досліджень освітніх потреб дорослого населення як результату інтенсифікації розвитку суспільства.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження як механізм управління в системі освіти: історія та сучасністьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litvyakova_N.pdf434.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.