Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2669
Title: | Проблема формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов у контексті нового Закону України „Про освіту” |
Authors: | Сергєєва, В. Є. |
Keywords: | майбутні вчителі ціннісні орієнтації іноземні мови |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розкрито значущість проблеми формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов у контексті нещодавно прийнятого Верховною Радою України Закону України „Про освіту”. Визначаючи структуру цінностей у професійно-педагогічній діяльності майбутніх вчителів іноземних мов та аналізуючи особливості формування ціннісних орієнтацій студентів у навчально-виховному процесі педагогічного ВНЗ, автор наголошує на тому, що новий Закон України „Про освіту” націлює педагогів країни на формування інтелектуально, духовно, фізично і культурно розвиненої особистості сучасного школяра, а головна мета цього процесу полягає у формуванні не лише загальних та вузько-спеціальних компетентностей, навичок та вмінь учнів, а й системи їх цінностей. У цьому контексті потребує переосмислення роль вчителів у навчально-виховному процесі середньої школи, зокрема вчителів іноземних мов. Зрозуміло, що досягнення поставлених у Законі України „Про освіту” цілей стає можливим у тому числі й завдяки вирішенню проблеми формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов. |
Description: | Сергєєва В. Є. Проблема формування ціннісних орієнтацій майбутніх вчителів іноземних мов у контексті нового Закону України „Про освіту” / В. Є. Сергєєва // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 8 (313). - С. 189-196. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2669 |
Appears in Collections: | Сергєєва Вікторія Євгенівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sergeeva.pdf | 346.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.