Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2668
Title: | Проблема формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів в умовах сучасної гібридної війни |
Authors: | Сергєєва, В. Є. |
Keywords: | майбутні вчителі навчально-виховний процес вищі навчальні заклади гібридна війна |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Стаття присвячена узагальненню існуючого педагогічного досвіду у процесі формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів (життя, природа, людина, суспільство, світова культура, сім’я, любов, робота, професія, краса, свобода, гуманність, совість, щастя, братство, справедливість, демократія, толерантність, повага) в умовах гібридної війни та визначенню ефективних шляхів формування досліджуваного явища у навчально-виховному процесі педагогічних ВНЗ України. Ефективні механізми формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів пов’язані із необхідністю адаптації навчальних програм підготовки педагогічних кадрів, інтеграції робочих програм з метою виховання зазначених цінностей у навчально-виховному процесі ВНЗ України, налагодження співпраці із міжнародними гуманітарними організаціями, удосконалення організації науково-дослідної та самостійної роботи майбутніх педагогів, розробки відповідних планів виховної роботи з майбутніми вчителями з метою формування їх національної ідентичності, патріотизму, свідомості. |
Description: | Сергєєва В. Є. Проблема формування загальнолюдських цінностей у майбутніх вчителів в умовах сучасної гібридної війни / В. Є. Сергєєва // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2017. - № 7 (312). - С. 122-129. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2668 |
Appears in Collections: | Сергєєва Вікторія Євгенівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
__1,_2017.pdf | 313.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.