Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2664
Title: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2018. - № 2 (316), квітень
Keywords: романо-германські мови
засоби комунікації
комунікація
літературознавство
перекладознавство
когнітивістика
лінгвокультурологія
викладання матеріалу
іноземні мови
зарубіжна література
методика викладання
Issue Date: 2018
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Series/Report no.: Філологічні науки;
Abstract: РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ: Головний редактор – доктор педагогічних наук, професор Курило В. С. Заступники головного редактора – доктор педагогічних наук, професор Савченко С. В. Випускаючі редактори – доктор історичних наук, професор Бур’ян М. С., доктор медичних наук, професор Виноградов О. А., доктор філологічних наук, професор Галич О. А., доктор філологічних наук, професор Глуховцева К. Д., доктор педагогічних наук, професор Нікітіна А.В., доктор сільськогосподарських наук, професор Маслійов С.В., доктор педагогічних наук, професор Шехавцова С.О., доктор педагогічних наук, професор Харченко С. Я. Редакційна колегія серії «Філологічні науки»: доктор філологічних наук, професор Блохіна Н. Г., доктор філологічних наук, професор Галич В. М., доктор філологічних наук, професор Глуховцева К. Д., доктор філологічних наук, професор Дмитренко В. І., доктор філологічних наук, професор Моісєєенко О.Ю., доктор філологічних наук, професор Кобзар О.І., доктор філологічних наук, професор Неживий О.І., доктор філологічних наук, доцент Ленська С.В.
Description: Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2018. - № 2 (316), квітень. - 301 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2664
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:Повна версія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnik2018.pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open
Visnik2018.pdf3.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.