Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2635
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчишина, О. О.-
dc.date.accessioned2018-05-13T12:49:06Z-
dc.date.available2018-05-13T12:49:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2635-
dc.descriptionКравчишина О. О. Формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій / О. О. Кравчишина // Український психолого-педагогічний науковий збірник. - 2017. - № 10 (10) березень. - С. 113-117.uk_UA
dc.description.abstractУ представленій статті порушено проблему формування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуацій. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх вихователів до використання ІКТ у професійній діяльності». Схарактеризовано сутність конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ та представлено сукупність умінь та навичок з використання ІКТ. Розглянуто алгоритм вирішення педагогічних ситуацій, надано приклад ситуацій та варіативних завдань.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectпедагогічні ситуаціїuk_UA
dc.titleФормування конативного компонента готовності майбутніх вихователів до використання ІКТ у процесі розв’язання педагогічних ситуаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Кравчишина Олена Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchishhina 2017.pdf12.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.