Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчишина, О. О.-
dc.date.accessioned2018-05-13T10:53:07Z-
dc.date.available2018-05-13T10:53:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 371.13:004-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2630-
dc.descriptionКравчишина О. О. Формування медіа-грамотності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: практичний аспект / О. О. Кравчишина // Вісник Луганського національного університета імені Тараса Шевченка. - 2016. - № 6 (303). - С. 140-147.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність терміну «медіа-грамотність» та визначено поняття «медіа-грамотність вихователів дошкільних навчальних закладів». Схарактеризовано форми впровадження медіаосвіти в процес фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, серед яких: інтеграційна (фахові дисципліни, лекції, практичні заняття, семінари, самостійна робота, педагогічна практика, творчі проекти) та автономна (спецкурс, факультатив, медіа-гуртки, секції медіа). Розглянуто інтегроване включення знань про мас-медіа в базові дисципліни навчального плану. Визначено інтерактивні методи впровадження медіа-освіти в процес фахової підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectмедіа-освітаuk_UA
dc.subjectмедіа-грамотністьuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectдошкільні навчальні закладиuk_UA
dc.titleФормування медіа-грамотності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: практичний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravchishina 2016.pdf242.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.