Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2619
Title: | Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів |
Authors: | Молчанюк, В. А. |
Keywords: | дистанційне навчання дистанційна освіта проектування |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У статті проводиться аналіз існуючих теорій проектування навчального процесу, які працюють незалежно від форми та призначення навчання; розглянуті найбільш поширені підходи до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Автор розглядає понятійно-термінологічний апарат методології, процес здійснення діяльності, проектно-технологічний тип організаційної культури та його основні поняття: «проект», «технологія» та «рефлексія». Проаналізовані підходи, які використовуються при організації навчальної діяльності, зокрема, при створенні дистанційних курсів: проектування як алгоритм розв’язання винахідницьких задач; педагогічне проектування; система проектування навчання ADDIE тощо. |
Description: | Молчанюк В. А. Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / В. А. Молчанюк // Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / // Науковий вісник Донбасу. ‒ 2015. ‒ № 4. ‒ Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF |
URI: | http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF http://hdl.handle.net/123456789/2619 |
Appears in Collections: | Статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.