Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2619
Title: Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів
Authors: Молчанюк, В. А.
Keywords: дистанційне навчання
дистанційна освіта
проектування
Issue Date: 2015
Abstract: У статті проводиться аналіз існуючих теорій проектування навчального процесу, які працюють незалежно від форми та призначення навчання; розглянуті найбільш поширені підходи до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Автор розглядає понятійно-термінологічний апарат методології, процес здійснення діяльності, проектно-технологічний тип організаційної культури та його основні поняття: «проект», «технологія» та «рефлексія». Проаналізовані підходи, які використовуються при організації навчальної діяльності, зокрема, при створенні дистанційних курсів: проектування як алгоритм розв’язання винахідницьких задач; педагогічне проектування; система проектування навчання ADDIE тощо.
Description: Молчанюк В. А. Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / В. А. Молчанюк // Аналіз методологічних засад проектування дистанційних курсів / // Науковий вісник Донбасу. ‒ 2015. ‒ № 4. ‒ Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF
URI: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2015/N4(32)/6.PDF
http://hdl.handle.net/123456789/2619
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.PDF506.47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.