Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2618
Title: Методологічні підходи до проектування дистанційних навчальних курсів
Authors: Молчанюк, В. А.
Keywords: дистанційне навчання
Moodle
дистанційна освіта
Issue Date: 2017
Abstract: Методологічні підходи до проектування та організації дистанційного навчання є актуальною проблемою в педагогічних дослідженнях науковців. Методологія дистанційного навчання базується на принципах педагогічного проектування, яке складається з етапів моделювання, проектування і конструювання. Автором проведено аналіз та узагальнення розглянутих теорій проектування навчального процесу та існуючих підходів до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Це дозволило визначити етапи останньої: 1) підготовчий етап (аналіз, постановка навчальних цілей, планування та організація діяльності викладача та студента); 2) етап проектування (проектування навчального матеріалу, проектування зворотного зв’язку, проектування системи оцінювання знань студентів); 3) завершальний етап (тестування курсу, інтеграція курсу до системи дистанційного навчання, додавання користувачів до курсу). В статті детально охарактеризовано кожний із цих етапів. Визначені автором етапи проектування дистанційного курсу знайшли свою реалізацію при розробці дистанційних навчальних курсів на платформі Moodle.
Description: Молчанюк В. А. Методологічні підходи до проектування дистанційних навчальних курсів / В. А. Молчанюк // Науковий вісник Донбасу. – 2017. – № 1 ‒ 2. – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/mvadnk.PDF.
URI: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/mvadnk.PDF
http://hdl.handle.net/123456789/2618
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mvadnk.PDF457.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.