Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2618
Title: | Методологічні підходи до проектування дистанційних навчальних курсів |
Authors: | Молчанюк, В. А. |
Keywords: | дистанційне навчання Moodle дистанційна освіта |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | Методологічні підходи до проектування та організації дистанційного навчання є актуальною проблемою в педагогічних дослідженнях науковців. Методологія дистанційного навчання базується на принципах педагогічного проектування, яке складається з етапів моделювання, проектування і конструювання. Автором проведено аналіз та узагальнення розглянутих теорій проектування навчального процесу та існуючих підходів до реалізації фази проектування дистанційних курсів. Це дозволило визначити етапи останньої: 1) підготовчий етап (аналіз, постановка навчальних цілей, планування та організація діяльності викладача та студента); 2) етап проектування (проектування навчального матеріалу, проектування зворотного зв’язку, проектування системи оцінювання знань студентів); 3) завершальний етап (тестування курсу, інтеграція курсу до системи дистанційного навчання, додавання користувачів до курсу). В статті детально охарактеризовано кожний із цих етапів. Визначені автором етапи проектування дистанційного курсу знайшли свою реалізацію при розробці дистанційних навчальних курсів на платформі Moodle. |
Description: | Молчанюк В. А. Методологічні підходи до проектування дистанційних навчальних курсів / В. А. Молчанюк // Науковий вісник Донбасу. – 2017. – № 1 ‒ 2. – Режим доступу: http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/mvadnk.PDF. |
URI: | http://nvd.luguniv.edu.ua/archiv/2017/N1-2(35-36)/mvadnk.PDF http://hdl.handle.net/123456789/2618 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mvadnk.PDF | 457.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.