Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДокучаєва, В. В.-
dc.date.accessioned2018-05-12T15:28:08Z-
dc.date.available2018-05-12T15:28:08Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 37.013.001.76-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2617-
dc.descriptionДокучаєва В. В. Проектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогів / В. В. Докучаєва // Сучасна освіта та інтеграційні процеси : зб. наук. праць міжнар. наук.-методич. конф. (22-23 листопада 2017 р., м. Краматорськ, Україна) / Під заг. ред. С. В. Ковалевського. - Краматорськ : ДДМА, 2017. - С. 29-61.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі з'ясування сутності й структури проектувальної компетентності автор статті обгрунтовує можливість розгліду останньої як інтегративного показника для вимірювання якості професіної підготовки майбутніх фахівців освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпроектуванняuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectпідготовка вчителяuk_UA
dc.titleПроектувальна компетентність як інтегративний показник підготовки майбутніх педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Докучаєва Вікторія Вікторівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
merged (pdf.io) (5).pdf7.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.