Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2614
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мухіна, А. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2018-05-12T12:18:04Z | |
dc.date.available | 2018-05-12T12:18:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК 373.064.2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2614 | |
dc.description | Мухіна А. Ю.Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання / А. Ю. Мухіна // Наукова спадщина Г.Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої світи : зб.матер. Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. - Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. - С. 135-138. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблеми виникнення та прояву дидактогеній у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР, які навчаються в різних типх навчальних закладів, а саме: в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах. Здійснено аналіз загальної та спеціальної психолого-педагогічної наукової літератури з метою з’ясування стану вивчення проблеми дидактогеній, узагальнення та систематизації теоретичних положень. Було проаналізовано стан проблеми дидактогеній в наш час та обрано методологічний інструментарій для діагностики шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку та особливостей стилю спілкування педагогів з учнями, що мають інтелектуальні недоліки (ЗПР) і з тими, що розвиваються нормально. Зазначено, що особливості шкільної ситуації навчання, як двостороннього процесу взаємодії педагога з учнем, у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР та типовим розвитком у навчальних закладах різних типів(в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах) є різним. Виявлені та обгрунтовані найбільш комфортні моделі навчання та стилі спілкування вчителів з дітьми різних типів навчальних закладів. Визначені основні напрямки подолання проблеми дидактогенії в різних типах навчальних закладів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дидактогенії | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | психічний розвиток | uk_UA |
dc.subject | спілкування | uk_UA |
dc.title | Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Мухіна Анастасія Юріївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mookhina..pdf | 437.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.