Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2614
Title: | Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання. |
Authors: | Мухіна, А. Ю. |
Keywords: | дидактогенії інклюзія інтеграція психічний розвиток спілкування |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті розглядається проблеми виникнення та прояву дидактогеній у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР, які навчаються в різних типх навчальних закладів, а саме: в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах. Здійснено аналіз загальної та спеціальної психолого-педагогічної наукової літератури з метою з’ясування стану вивчення проблеми дидактогеній, узагальнення та систематизації теоретичних положень. Було проаналізовано стан проблеми дидактогеній в наш час та обрано методологічний інструментарій для діагностики шкільної дезадаптації у дітей молодшого шкільного віку та особливостей стилю спілкування педагогів з учнями, що мають інтелектуальні недоліки (ЗПР) і з тими, що розвиваються нормально. Зазначено, що особливості шкільної ситуації навчання, як двостороннього процесу взаємодії педагога з учнем, у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР та типовим розвитком у навчальних закладах різних типів(в інклюзивних класах, інтегрованих та спеціалізованих навчальних закладах) є різним. Виявлені та обгрунтовані найбільш комфортні моделі навчання та стилі спілкування вчителів з дітьми різних типів навчальних закладів. Визначені основні напрямки подолання проблеми дидактогенії в різних типах навчальних закладів. |
Description: | Мухіна А. Ю.Особливості субїєкт-субєктного підходу в умовах інклюзивної моделі навчання / А. Ю. Мухіна // Наукова спадщина Г.Костюка і сучасні проблеми особистісно орієнтованої світи : зб.матер. Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. - Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2016. - С. 135-138. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2614 |
Appears in Collections: | Мухіна Анастасія Юріївна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mookhina..pdf | 437.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.