Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2611
Title: Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах
Other Titles: монографія
Authors: Деркачова, В. В.
Keywords: маркетинг
стратегії
конкурентоспроможність
Issue Date: 2010
Abstract: У монографії розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК; проведено комплексний маркетинговий аналіз ринку хлібобулочних виробів Луганської області; розроблені й обґрунтовані напрями удосконалення маркетингових стратегій хлібопекарських підприємств. На підставі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду проаналізовано економічний зміст категорій „стратегія” та „маркетингова стратегія”. Проведена оцінка сучасного стану та тенденцій розвитку ринку хлібобулочних виробів Луганської області. Проведено діагностику конкурентоспроможного потенціалу досліджуваних підприємств. Удосконалено технологію формування та реалізації стратегії забезпечення конкурентоспроможності підприємств. Запропоновано процеси моделювання та алгоритмізації маркетингової стратегії конкуренції, а також комп’ютерна програма для розрахунку інтегрального показника оцінки конкурентоспроможного потенціалу підприємств.
Description: Деркачова В. В. Формування маркетингової стратегії конкурентоспроможності підприємств АПК у сучасних умовах: монографія / В.В. Деркачова. – Луганськ : Елтон-2, 2010. – 234 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2611
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Derkachova.pdf2.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.