Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2609
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.contributor.authorВєрємєєва, М. В.
dc.date.accessioned2018-05-10T21:27:48Z
dc.date.available2018-05-10T21:27:48Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.otherУДК 378.011.3-051:159.9.018.2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2609
dc.descriptionШехавцова С. О. Суб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідницької діяльності учнів / С. О. Шехавцова, М. В. Вєрємєєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. - 2016. - № 6 (303). - С. 212-219.uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена одному з важливих умов організації навчально-дослідницької діяльності учня – суб’єкт-суб’єктної взаємодії в системі «педагог-учень» у цілісному освітньому процесі. Охарактеризовано формування учня як суб’єкта навчально-дослідницької діяльності. Розкрита сутність суб’єкт-суб’єктних відносин викладача і учня в основі гуманізації освіти. Розглянуто характерні особливості суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників навчально-дослідницької діяльності. Проаналізовано основну мету суб’єкт-суб’єктної взаємодії, тобто розвиток особистості учня, який виступає головною цінністю освітнього процесу.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсуб'єктuk_UA
dc.subjectсуб'єктивністьuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectнавчальна діяльністьuk_UA
dc.subjectдослідницька діяльністьuk_UA
dc.titleСуб’єкт-суб’єктна взаємодія в освітньому процесі як умова організації навчально-дослідної діяльності учнівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Veremeeva.pdf3.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.