Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2601
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХриков, Є. М.-
dc.date.accessioned2018-05-08T23:07:16Z-
dc.date.available2018-05-08T23:07:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.otherУДК 378.126(09)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2601-
dc.descriptionХриков Є. М. Чинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україні / Є.М.Хриков // Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи: зб. наук. праць / за ред. В. Кременя, Т. Левовицького. – Житомир: Вид.-во ЖДУ І. Франка, 2012. - С. 69-76.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема впливу об’єктивних та суб’єктивних чинників на розвиток науково-педагогічних шкіл в Україні. Виявлено головні з цих чинників: нетривалість існування України як незалежної держави; відсутність офіційних вимог до науково-педагогічних шкіл; для більшості потенційних лідерів науково-педагогічних шкіл наукова діяльність не є провідним видом професійної діяльності; вплив надмірної централізації системи освіти України; інституційна організація педагогічної науки; відсутність чітко визначених та загальноприйнятих критеріїв оцінки результатів діяльності наукових шкіл; індивідуальні властивості керівників наукових шкіл; створення певних сприятливих умов для діяльності таких шкіл; поширені уявлення про сутність та спрямованість їхньої діяльності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleЧинники розвитку науково-педагогічних шкіл в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khrikov.pdf570.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.