Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2512
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХриков, Є. М.-
dc.date.accessioned2018-04-08T16:28:42Z-
dc.date.available2018-04-08T16:28:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 37.012-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2512-
dc.descriptionХриков Є. М. Аналіз стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки / Є. М. Хриков // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С.57 - 64.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено обґрунтуванню підходів до проведення аналізу стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки. Для реалізації мети статті проведено аналіз змісту дисертаційних робіт та методологічних засад порівняльної педагогіки. Отримані у ході дослідження результати можна використовувати для аналізу дисертаційних робіт, моделювання та реалізації процедур аналізу стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогіки, що буде сприяти підвищенню їх ефективності.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectнаукові проблемиuk_UA
dc.subjectпорівняльна педагогікаuk_UA
dc.titleАналіз стану дослідженості наукової проблеми у галузі порівняльної педагогікиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Doslidzennia.pdf445.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.