Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2488
Title: | Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання |
Authors: | Шевирьова, І. Г. |
Keywords: | майбутні вчителі початкова школа STEM–освіта інтерактивні методи |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | В статті окреслено проблему формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання; висвітлено погляди зарубіжних та вітчизняних учених щодо розвитку та впровадження інтерактивних методів навчання в освітні ланки; охарактеризоване поняття «інтерактивні методи навчання», «інтерактивне навчання». Зазначено, що Stemосвіта, на сьогодні, набуває значних обертів для навчання та виховання молоді, тому виші повинні бути готовими прийняти ті зміни, які відбуваються в системі освіти та навчити майбутніх фахівців початкової школи активно застосовувати та впроваджувати на практиці елементи Stem-освіти. |
Description: | Шевирьова І. Г. Проблема формування знань майбутніх учителів початкової школи про сучасні інтерактивні технології навчання / І. Г. Шевирьова // STEMосвіта – проблеми та перспективи: збірник матеріалів ІІ Міжнародного науковопрактичного семінару, м. Кропивницький, 25–26 жовтня 2017 р. / за заг. ред. О. С. Кузьменко та В. В. Фоменка. – Кропивницький : КЛА НАУ , 2017. – С. 114 – 117. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2488 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sheviriova.pdf | 241.05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.