Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2480
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАль-Хамадані, Н. Д.-
dc.contributor.authorЛітовка, О. П.-
dc.date.accessioned2018-04-03T21:19:22Z-
dc.date.available2018-04-03T21:19:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК 371.134-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2480-
dc.descriptionАль-Хамадані Н. Д. Феномен професійної позиції майбутнього вчителя в ідеях В. Сухомлинського / Н. Д. Аль-Хамадані, О. П. Літовка // Ідеї Василя Сухомлинського про психологічне забезпечення навчально-виховного процесу та сучасна освіта : зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, 18-28.09.2017 / уклад. О. Е. Жосан. – Кропивницький : Ексклюзив-систем, 2017. – С. 10 - 14.uk_UA
dc.description.abstractНа підставі аналізу філософської, соціологічної, психолого-педагогічної літератури розкрито міждисциплінарний аспект проблеми, визначено понятійнокатегоріальний апарат, схарактеризовано наукові підходи до визначення професійної педагогічної позиції в цілому та в ідеях В. Сухомлинського. Based on the analysis of philosophical, sociological, psychological and pedagogical literature revealed the interdisciplinary aspect of the problem, defined the conceptual and categorical apparatus, the characteristic of scientific approaches to the definition of professional teaching positions as in the whole as in the ideas of V. Sukhomlynsky.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectпедагогічний коледжuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічна позиціяuk_UA
dc.subjectСухомлинський В. О.uk_UA
dc.subjectмайбутні вчителіuk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.titleФеномен професійної позиції майбутнього вчителя в ідеях В. Сухомлинськогоuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Litovka.pdf244.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.