Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/248
Title: Вплив поетичного тексту на формування національної свідомості учнів
Authors: Колесникова, Л. Л.
Keywords: національна свідомість
Issue Date: 2015
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розглянуто основні підходи до формування національної свідомості школярів, становлення громадянина з високою національною позицією, що сформована засобами рідної мови, історії, культури, мистецтва, народними традиціями, звичаями, віруваннями, переконаннями. Національну свідомість досліджено як сукупність соціальних, моральних, естетичних, філософських, релігійних та інших. поглядів і переконань з певним рівень духовного розвитку націі взагалі та учнів зокрема. Зроблено аналіз наукової літератури, у якій існують різні підходи до вивчення національної свідомості. Зазначено, що в процесі аналізу художнього тексту вчитель орієнтує учнів на самостійне визначення лексичних одиниць, внутрішній зміст яких репрезентує національну свідомість і громадянську гідність. Аналіз текстів художнього стилю є невідʼємною складовою навчально-виховного процесу. Як актуальні на уроках української мови розглянуто міжпредметні звʼязки, зокрема, з історією. Зафіксовано, що в текстах художнього стилю учні інакше сприймають національну геральдичну символіку, досліджуючи її з позиції змісту позначуваної мовної одиниці. Доведено, що дослідження поетичних текстів на уроках української мови допомагає з’ясувати світоглядні особливості, ідеологічні засади та процес формування національної свідомості школярів.
Description: Вплив поетичного тексту на формування національної свідомості учнів / Л. Л. Колеснікова // Лінгвістика. - 2015. – № 2 (33). – С. 154 – 161.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/248
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колесникова Л.Л. Лінгвістика №2.pdf307.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.