Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/248
Title: | Вплив поетичного тексту на формування національної свідомості учнів |
Authors: | Колесникова, Л. Л. |
Keywords: | національна свідомість |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті розглянуто основні підходи до формування національної свідомості школярів, становлення громадянина з високою національною позицією, що сформована засобами рідної мови, історії, культури, мистецтва, народними традиціями, звичаями, віруваннями, переконаннями. Національну свідомість досліджено як сукупність соціальних, моральних, естетичних, філософських, релігійних та інших. поглядів і переконань з певним рівень духовного розвитку націі взагалі та учнів зокрема. Зроблено аналіз наукової літератури, у якій існують різні підходи до вивчення національної свідомості. Зазначено, що в процесі аналізу художнього тексту вчитель орієнтує учнів на самостійне визначення лексичних одиниць, внутрішній зміст яких репрезентує національну свідомість і громадянську гідність. Аналіз текстів художнього стилю є невідʼємною складовою навчально-виховного процесу. Як актуальні на уроках української мови розглянуто міжпредметні звʼязки, зокрема, з історією. Зафіксовано, що в текстах художнього стилю учні інакше сприймають національну геральдичну символіку, досліджуючи її з позиції змісту позначуваної мовної одиниці. Доведено, що дослідження поетичних текстів на уроках української мови допомагає з’ясувати світоглядні особливості, ідеологічні засади та процес формування національної свідомості школярів. |
Description: | Вплив поетичного тексту на формування національної свідомості учнів / Л. Л. Колеснікова // Лінгвістика. - 2015. – № 2 (33). – С. 154 – 161. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/248 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Колесникова Л.Л. Лінгвістика №2.pdf | 307.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.