Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2472
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Батьо, М. З. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-02T21:15:50Z | - |
dc.date.available | 2018-04-02T21:15:50Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.011 .3-051:373.2 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2472 | - |
dc.description | Батьо М. З. Підготовка майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (01 - Освіта / Педагогіка) / Марія Зіновіївна Батьо ; наук. кер. Олена Олегівна Ліннік ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2018. - 268 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У дисертації обґрунтовано теоретичні засади особистісно зорієнтованої професійної підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено лінгводидактичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „художньо-мовленнєва діяльність”, визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх вихователів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Теоретично обґрунтовано та розроблено технологію особистісно зорієнтованої підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, яка складається з концептуального, змістовного і процесуального компонентів та реалізується у чотири етапи: емоційно-творчий, вітагенний, когнітивний, методичний. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої технології, орієнтованої на створення емоційно-творчого контексту підготовки студентів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, занурення студентів в активно-творчу художньо-мовленнєву діяльність, забезпечення інтеграції видів художньо-мовленнєвої діяльності у професійній підготовці майбутнього вихователя, введення у програми педагогічних практик завдань з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку, застосування текстоцентризму у підготовці майбутнього вихователя до художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | дошкільнята | uk_UA |
dc.subject | майбутні вихователі | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва діяльність | uk_UA |
dc.title | Підготовка майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.title.alternative | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Дисертації |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.