Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатьо, М. З.-
dc.date.accessioned2018-04-02T21:15:50Z-
dc.date.available2018-04-02T21:15:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.011 .3-051:373.2-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2472-
dc.descriptionБатьо М. З. Підготовка майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти (01 - Освіта / Педагогіка) / Марія Зіновіївна Батьо ; наук. кер. Олена Олегівна Ліннік ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2018. - 268 с.uk_UA
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретичні засади особистісно зорієнтованої професійної підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Здійснено лінгводидактичний і психолого-педагогічний аналіз поняття „художньо-мовленнєва діяльність”, визначено критерії, показники та рівні готовності майбутніх вихователів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Теоретично обґрунтовано та розроблено технологію особистісно зорієнтованої підготовки майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, яка складається з концептуального, змістовного і процесуального компонентів та реалізується у чотири етапи: емоційно-творчий, вітагенний, когнітивний, методичний. Експериментально перевірено й доведено ефективність розробленої технології, орієнтованої на створення емоційно-творчого контексту підготовки студентів до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей, занурення студентів в активно-творчу художньо-мовленнєву діяльність, забезпечення інтеграції видів художньо-мовленнєвої діяльності у професійній підготовці майбутнього вихователя, введення у програми педагогічних практик завдань з розвитку художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку, застосування текстоцентризму у підготовці майбутнього вихователя до художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectдошкільнятаuk_UA
dc.subjectмайбутні вихователіuk_UA
dc.subjectмовленнєва діяльністьuk_UA
dc.titleПідготовка майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
dis.pdf3.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.