Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2466
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бутенко, Л. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-30T21:49:52Z | - |
dc.date.available | 2018-03-30T21:49:52Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:37.13 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2466 | - |
dc.description | Бутенко Л. Л. Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників / Л. Л. Бутенко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць Уман. держ. пед. ун-ту імені Павла Тичини / ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2016. – Вип. 14. – С. 8 – 18. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті представлено філософські і психолого-педагогічні засади розробки технологій запитування як засобу формування методологічного мислення майбутніх учителів і науково-педагогічних працівників. Розкрито наукові підходи до визначення понять «питання», «запитувальне мислення», «запитувальна активність». Схарактеризовано функції питання, взаємозв’язок запитування та проблематизації в науково-педагогічному пізнанні, значення запитування та проблематизації у формуванні методологічного мислення майбутніх педагогічних і науково-педагогічних працівників. Представлено особливості проблематизуючого типу запитання. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | методологізація | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | майбутні вчителі | uk_UA |
dc.title | Технології запитування в контексті методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Бутенко Людмила Леонідівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bootenko.pdf | 622.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.