Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2464
Title: | Концептуалізація поняття „методологізація професійної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників" |
Authors: | Бутенко, Л. Л. |
Keywords: | методологізація науково-педагогічні працівники професійна підготовка концептуалізація |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті розкрито особливості концептуалізації як процесу розвитку уявлень про реальність, що пізнається, поглиблення й розширення змісту та обсягу понять у процесі наукового пошуку. Схарактеризовано принципи, рівні і основні процедури концептуалізації в контексті комплексного аналізу категоріальнотермінологічних і функціональних аспектів предмету дослідження. Обґрунтовано значущість контекстуальності як найважливішої умови концептуалізації в науковому дослідженні. На основі сучасних підходів до здійснення концептуалізації, сутнісних характеристик понять „методологія", „професійна підготовка", „методологізація" розкрито онтологічні та операціональні характеристики поняття „методологізація професійної підготовки педагогічних і науково-педагогічних працівників", теоретичні засади дослідження методологізації як результату, процесу та принципу професійної підготовки. З урахуванням когнітивного і контекстно-зорієнтованого підходів до концептуалізації представлено такі компоненти досліджуваного феномену, як методологізація змісту, методологізація технологій професійної підготовки педагогічних і науково-педагогічних працівників. |
Description: | Бутенко Л. Л. Концептуалізація поняття „методологізація професійної підготовки педагогічних та науково-педагогічних працівників” / Л. Л. Бутенко // Освіта та педагогічна наука. – 2016. – № 1 (164). – С. 24 – 30. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2464 |
Appears in Collections: | Бутенко Людмила Леонідівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bootenko.pdf | 183.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.