Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2455
Title: | Технологізація та/або духовність: проблемне поле методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників |
Authors: | Бутенко, Л. Л. |
Keywords: | науково-педагогічні працівники професійна підготовка методологія майбутні вчителі |
Issue Date: | 2017 |
Abstract: | У статті схарактеризовано сутнісні характеристики духовності і технологізації як феноменів сучасного соціогуманітарного знання в контексті загальних тенденцій ускладнення соціокультурного розвитку особистості і суспільства, практик суспільства споживання і інформатизації всіх сфер життєдіяльності людини. Представлено особливості взаємодії технологізації та духовності як характеристик соціокультурної сфери, необхідність їх взаємодоповнення в процесі професійної підготовки майбутніх учителів і науково-педагогічних працівників. Охарактеризовано основні напрями методологізації професійної підготовки майбутніх педагогів у контексті єдності духовності і технологізації, особливості розвитку змісту педагогічної освіти в аспекті антропологічного, суб'єктного і культурологічного підходів, удосконалення технологічних аспектів методологізації педагогічної освіти |
Description: | Бутенко Л. Л. Технологізація та/або духовність: проблемне поле методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників / Л.Л.Бутенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / За матеріалами VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування духовної безпеки особистості в умовах сьогодення: виклики і проблеми” (24 травня 2017 року, м. Київ) / гол. редактор Г.П. Шевченко. – Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. – Вип. 4 (79). Ч. 2. - С. 78 - 87. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2455 |
Appears in Collections: | Бутенко Людмила Леонідівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tekhnologizatsia.pdf | 290.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.