Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2455
Title: Технологізація та/або духовність: проблемне поле методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників
Authors: Бутенко, Л. Л.
Keywords: науково-педагогічні працівники
професійна підготовка
методологія
майбутні вчителі
Issue Date: 2017
Abstract: У статті схарактеризовано сутнісні характеристики духовності і технологізації як феноменів сучасного соціогуманітарного знання в контексті загальних тенденцій ускладнення соціокультурного розвитку особистості і суспільства, практик суспільства споживання і інформатизації всіх сфер життєдіяльності людини. Представлено особливості взаємодії технологізації та духовності як характеристик соціокультурної сфери, необхідність їх взаємодоповнення в процесі професійної підготовки майбутніх учителів і науково-педагогічних працівників. Охарактеризовано основні напрями методологізації професійної підготовки майбутніх педагогів у контексті єдності духовності і технологізації, особливості розвитку змісту педагогічної освіти в аспекті антропологічного, суб'єктного і культурологічного підходів, удосконалення технологічних аспектів методологізації педагогічної освіти
Description: Бутенко Л. Л. Технологізація та/або духовність: проблемне поле методологізації професійної підготовки майбутніх учителів та науково-педагогічних працівників / Л.Л.Бутенко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр. / За матеріалами VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування духовної безпеки особистості в умовах сьогодення: виклики і проблеми” (24 травня 2017 року, м. Київ) / гол. редактор Г.П. Шевченко. – Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2017. – Вип. 4 (79). Ч. 2. - С. 78 - 87.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2455
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tekhnologizatsia.pdf290.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.