Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2452
Title: Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу
Authors: Бутенко, Л.
Keywords: педагогічна теорія
педагогічна практика
національно-патріотичне виховання
громадянська позиція
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті розкрито особливості розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя регіону Донбасу. Представлено сучасні підходи до визначення понять «пограниччя», «соціокультурне пограниччя», «фронтир». Розкрито основні напрями розвитку педагогічної теорії і практики в умовах соціокультурного пограниччя, роль громадянської позиції педагогів у регіональному педагогічному просторі, особливості національно-патріотичного виховання учнівської та студентської молоді Сходу України.
Description: Бутенко Л. Л. Трансформація векторів розвитку педагогічної теорії та практики в умовах соціокультурного пограниччя: реалії сучасного Донбасу / Л.Л.Бутенко // Вісник Луганського національного університетуту імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2017. – № 1 (306). – Ч. 1. – С. 17 – 25.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2452
Appears in Collections:Бутенко Людмила Леонідівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bootenko.pdf172.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.