Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2444
Title: Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки
Authors: Шехавцова, С. О.
Keywords: суб'єктивність
студенти
професійна підготовка
професійно-педагогічна діяльність
Issue Date: 2015
Abstract: В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії.
Description: Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2444
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
п_Ped_Psy_III(21)_43_2015.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.