Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2444
Title: | Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки |
Authors: | Шехавцова, С. О. |
Keywords: | суб'єктивність студенти професійна підготовка професійно-педагогічна діяльність |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | В статті було здійсненно дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки. Було виокремлено такі критерії, як потребнісно-мотиваційний критерій особистостісної сфери студента; критерій когнітивності, який характеризує прагнення студента до самоосвіти; прогностично-діяльнісний критерій, який дозволяє визначити суб’єктність студента до самовиховання та саморозвитку, а також рефлексивно-регулятивний критерій, який свідчить про набуття студентами суб’єктності до саморефлексії. |
Description: | Шехавцова С. О. Дослідження стану сформованості суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей в процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. - 2015. - № 3 (21), Issue 43. - Р. 58 - 61. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2444 |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
п_Ped_Psy_III(21)_43_2015.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.