Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2393
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шехавцова, С. О. | |
dc.date.accessioned | 2018-03-10T20:59:56Z | |
dc.date.available | 2018-03-10T20:59:56Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.other | УДК [378.011.3-051:378.091.21]-047.48 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2393 | |
dc.description | Шехавцова С. О. Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки / С. О. Шехавцова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – № 4(48). – С. 409 – 416. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглянуто процес формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки. Ґрунтуючись на розумінні педагогічної системи, як сукупності взаємозалежних і взаємодіючих між собою компонентів, які утворюють цілісність, єдність, автор запропонував цикл системи формування суб’єктності студентів. У результаті дослідження було окреслено та охарактеризовані етапи становлення й функціонування процесів, орієнтованих на самоформування студентами практичної готовності до виконання певних педагогічних функцій, які передбачають наявність суб’єктності у студентів. Перспективи подальших наукових розвідок вбачаємо в розробці педагогічної моделі формування суб’єктності студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | суб'єктивність | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.title | Суб’єктно-професійний цикл формування суб’єктності студентів педагогічних спеціальностей у процесі фахової підготовки | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Шехавцова Світлана Олександрівна |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pednauk_2015_4_52.pdf | 698.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.