Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2391
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШехавцова, С. О.
dc.date.accessioned2018-03-10T20:37:24Z
dc.date.available2018-03-10T20:37:24Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.otherУДК 37.091.2:37.041
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2391
dc.descriptionШехавцова С. О. Технологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу / С. О. Шехавцова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 18(277). – Ч. 3. – С. 135 – 144.uk_UA
dc.description.abstractВ статті автор визначає особливості технології портфоліо як показника самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесу та аналізує відмінності складання портфоліо для вчителів та учнів. В статті представлено комбінації різних видів портфоліо, які сприяють формуванню в учнів здатність до об’єктивної самооцінювання та вмінь робити необхідні висновки стосовно власного самовдосконалення у процесі навчання іноземної мови, а також подано структуру професійнопедагогічного портфоліо вчителя.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectпортфоліоuk_UA
dc.subjectсамоосвітаuk_UA
dc.titleТехнологія портфоліо як показник самоосвітньої діяльності суб’єктів педагогічного процесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Шехавцова Світлана Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vlup_2013_18(3)__23.pdf269.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.