Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-12-01T13:23:25Z-
dc.date.available2015-12-01T13:23:25Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 37.013.42+371.134-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/238-
dc.descriptionУмови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки / Н. Б. Ларіонова // Гуманізація навчально-виховного процесу : Збірник наукових праць / [За заг. ред. проф. В.І.Сипченка]. – Вип. LXXI. – Словянськ : ДДПУ, 2015. – С.305 – 310.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються умови формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки. Виділені сутнісні характеристики субʼєктності. Обґрунтована актуальність формування суб’єктності майбутніх соціальних педагогів з урахуванням феноменологічного змісту професії.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДДПУuk_UA
dc.subjectсоціальний педагогuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.titleУмови формування субʼєктивності майбутніх педагогів у процесі професійної підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіонова3.pdf172.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.