Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/237
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-12-01T13:07:14Z-
dc.date.available2015-12-01T13:07:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 371. 133-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/237-
dc.descriptionЦіннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогів / Н. Б. Ларіонова // Духовність особистості: методологія, теорія і практика: збірник наукових праць / Гол. ред. Г. П. Шевченко. – Вип. 2 (65). – Сєвєродонецьк: СНУ імені Володимира Даля, 2015. – С. 68 – 74.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на засадах системного підходу та загальної теорії діяльності обґрунтовано місце ціннісно-смислового компоненту в розробленій автором структурі професійної готовності майбутніх соціальних педагогів, визначено його сутність, зміст і функції.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherСНУ імені Володимира Даляuk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.titleЦіннісно-смисловий компонент професійної готовності майбутніх соціальних педагогівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіонова2.pdf141.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.