Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н. Б.-
dc.date.accessioned2015-12-01T13:00:32Z-
dc.date.available2015-12-01T13:00:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.issn2227-2844-
dc.identifier.otherУДК [378.011.3-051:37.013.42]:37.091.33-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/236-
dc.descriptionПроектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209.uk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.subjectпроектна діяльністьuk_UA
dc.titleПроектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практикuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіонова1.pdf147.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.