Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/236
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ларіонова, Н. Б. | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-01T13:00:32Z | - |
dc.date.available | 2015-12-01T13:00:32Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.issn | 2227-2844 | - |
dc.identifier.other | УДК [378.011.3-051:37.013.42]:37.091.33 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/236 | - |
dc.description | Проектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціальна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | проектна діяльність | uk_UA |
dc.title | Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ларіонова1.pdf | 147.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.