Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/236
Title: | Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик |
Authors: | Ларіонова, Н. Б. |
Keywords: | соціальна педагогіка проектна діяльність |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | У статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь. |
Description: | Проектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/236 |
ISSN: | 2227-2844 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ларіонова1.pdf | 147.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.