Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/236
Title: Проектний метод у формуванні професійної готовності майбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик
Authors: Ларіонова, Н. Б.
Keywords: соціальна педагогіка
проектна діяльність
Issue Date: 2014
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: У статті на основі аналізу наукових праць розкрито основні аспекти використання методу проектів у процесі навчальних практик соціальних педагогів. Автором обґрунтовано роль проектної діяльності у формуванні у майбутніх фахівців професійної готовності як інтегрованого утворення особистості в єдності ціннісно-смислового, операційного і рефлексивного компонентів: посилення, уточнення, прояснення мотивів, інтеграція особистісних і соціальних смислів професійної діяльності; опанування способами професійної дії, формування всієї групи професійних здібностей; активізаціяпедагогічної рефлексії, формування рефлексивних умінь.
Description: Проектний метод у формуванні професійної готовностімайбутніх соціальних педагогів у процесі навчальних практик / Н. Б. Ларіонова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. - 2014. – № 5 (288). – С. 202 – 209.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/236
ISSN: 2227-2844
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ларіонова1.pdf147.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.