Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2355
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілик, О. М.-
dc.date.accessioned2018-02-27T19:47:44Z-
dc.date.available2018-02-27T19:47:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 378.013.42.091.212-054.6:316.614.5](477)(043.3)-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2355-
dc.descriptionБілик О. М. Теорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук. за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка / О. М. Білик ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2018. - 44 с.uk_UA
dc.description.abstractДисертацію присвячено проблемі соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу інформаційного суспільства. У роботі здійснено узагальнення специфіки соціалізації в соціокультурному просторі інформаційного суспільства, визначено особливості соціалізації студентів, схарактеризовано іноземних студентів як об’єктів соціалізації в соціокультурному просторі України. Надано характеристику соціалізації (соціальної адаптації, соціальної інтеграції, соціальної індивідуалізації) іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ, акцентовано увагу на її специфіці, визначено оптимальну структуру та роль освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу у створенні сприятливих умов для гармонізації соціалізації іноземних студентів. Обґрунтовано соціально-педагогічний супровід як вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на оптимізацію соціалізаційних процесів іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів. Як результат соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів схарактеризовано соціальність, що реалізується в міжкультурному та соціально-професійному складниках. Доведено ефективність розробленої структурно-функціональної моделі щодо розвитку рівня соціальності іноземних студентів під час упровадження соціально-педагогічного супроводу в освітньо-культурному середовищі ВНЗ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціально-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectінформаційне суспільствоuk_UA
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UA
dc.subjectосвітньо-культурне середовищеuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectадаптаціяuk_UA
dc.subjectіндивідуалізаціяuk_UA
dc.titleТеорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладуuk_UA
dc.title.alternativeАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilik2.pdf810.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.