Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2355
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Білик, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T19:47:44Z | - |
dc.date.available | 2018-02-27T19:47:44Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.013.42.091.212-054.6:316.614.5](477)(043.3) | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2355 | - |
dc.description | Білик О. М. Теорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу : автореф. дис. на здобуття наук. ступ. док. пед. наук. за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка / О. М. Білик ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченкаˮ. – Старобільськ, 2018. - 44 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дисертацію присвячено проблемі соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу інформаційного суспільства. У роботі здійснено узагальнення специфіки соціалізації в соціокультурному просторі інформаційного суспільства, визначено особливості соціалізації студентів, схарактеризовано іноземних студентів як об’єктів соціалізації в соціокультурному просторі України. Надано характеристику соціалізації (соціальної адаптації, соціальної інтеграції, соціальної індивідуалізації) іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ, акцентовано увагу на її специфіці, визначено оптимальну структуру та роль освітньо-культурного середовища вищого навчального закладу у створенні сприятливих умов для гармонізації соціалізації іноземних студентів. Обґрунтовано соціально-педагогічний супровід як вид соціально-педагогічної діяльності, спрямований на оптимізацію соціалізаційних процесів іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. Розроблено структурно-функціональну модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів. Як результат соціально-педагогічного супроводу соціалізації іноземних студентів схарактеризовано соціальність, що реалізується в міжкультурному та соціально-професійному складниках. Доведено ефективність розробленої структурно-функціональної моделі щодо розвитку рівня соціальності іноземних студентів під час упровадження соціально-педагогічного супроводу в освітньо-культурному середовищі ВНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | соціокультурний простір | uk_UA |
dc.subject | освітньо-культурне середовище | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | індивідуалізація | uk_UA |
dc.title | Теорія та методика соціалізації іноземних студентів в освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу | uk_UA |
dc.title.alternative | Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bilik2.pdf | 810.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.