Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2352
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жукова, В. М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-26T19:36:21Z | - |
dc.date.available | 2018-02-26T19:36:21Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.091.33–028.22 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2352 | - |
dc.description | Жукова В. М. Використання електронних навчальних комплексів у професійній підготовці та самостійній діяльності майбутніх інженерів / В. М. Жукова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки. – 2013. – № 18 (277). - Ч. І. – С. 68 – 76. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається професійна підготовка та самостійна діяльність студентів в умовах інформатизації освіти, зокрема при вивченні дисципліни „Основи програмної інженерії” студентами спеціальності „Програмна інженерія”, а також особливості створення та використання авторського електронного навчально-методичного комплексу з цього курсу. Використання електронних навчальних комплексів дозволяє значно посилити мотивацію навчання, індивідуалізувати і диференціювати процес навчання, надавати студентам можливість самостійного вибору режиму навчальної діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | самостійна діяльність | uk_UA |
dc.subject | електронні бази даних | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.title | Використання електронних навчальних комплексів у професійній підготовці та самостійній діяльності майбутніх інженерів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zhukova_2.pdf | 397.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.