Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2266
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСбітнєва, О. Ф.
dc.date.accessioned2018-01-24T21:59:21Z
dc.date.available2018-01-24T21:59:21Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherУДК [37.015.31:7]:78
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2266
dc.descriptionСбітнєва О. Ф. Хоровий спів як ефективний засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку / О. Ф. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. Мистецька освіта: історія, теорія, практика: Зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Мистецька освіта в контексті глобалізації та полікультурності», 2017. - [С. 25 - 31].uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито процес музично-естетичного виховання дітей молодшого шкільного віку засобами хорового співу, який є найбільш доступним і популярним видом дитячої музичної творчості в нашій країні. Розкрито, що музично-естетичне виховання, залучення дітей до музичного мистецтва розглядається як важливий напрямок культурної політики, як проблема загальнонаціонального державного масштабу. Доведено, що хоровий спів є одним із видів діяльності, у процесі якого розвиваються вокальні дані молодших школярів, мислення, уява, пам’ять, формується здатність сприймати, інтерпретувати, створювати мистецькі твори, виховуються такі важливі людські якості як патріотизм, колективізм, що вкрай необхідно для відродження духовного потенціалу України. Розкрито принципи організації хору молодших школярів у загальноосвітній школі, види вокально-хорової роботи, які впливають на музичний розвиток та творчу активність дитячої особистості. Наголошено, що формування вокально-хорових навичок школярів базується на розвитку музичного слуху дітей, музичної грамотності і музичної активності. Доведено важливість використання вчителем різноманітних методів на занятттях дитчого хору, які розвивають творчу активність молодших школярів, формують інтерес до музичного мистецтва. Розкрито принципи відбору вокально-хорових вправ та вокально-хорових творів, які повинні мати яскраві музично-художні образи та відповідати віковим особливостям музичного розвитку молодших школярів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectхоровий співuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectвокально-хорові твориuk_UA
dc.subjectмузично-естетичне вихованняuk_UA
dc.subjectмузична освітаuk_UA
dc.titleХоровий спів як ефективний засіб естетичного виховання дітей молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Cтатті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sbitneva.pdf532.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.