Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2264
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Птахіна, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-23T20:38:03Z | - |
dc.date.available | 2018-01-23T20:38:03Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2264 | - |
dc.description | Птахіна О. М. Механізм оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів / О. М. Птахіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Педагогічні науки . – 2016. – № 3 (300). - Ч. ІІ. – С.144 – 149. | uk_UA |
dc.description.abstract | Якість освіти є тим показником, за яким визначається ефективність діяльності навчальних закладів, що відповідають сучасним вимогам та спроможні задовольнити освтні потреби особистості, суспільства, держави. У статті розглянуто механізм оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів; критерії, які важливі при оцінюванні освітньої діяльності вищого навчального закладу: показникі, що охоплюють дані за освітніми системами; група показників якості навчального процесу; показникі контролю та якості результатів навчання; показникі, які характерзують інтенсивність наукової та інноваційної діяльності; показникі, які відображають методичне забезпечення дисциплін; показникі, які характерзують фінансове та матеріальне забезпечення освітніх закладів; показникі, які відображають ефективность управлінської діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | оцінування | uk_UA |
dc.title | Механізм оцінювання якості освітньої діяльності вищих навчальних закладів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ptakhina.pdf | 338.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.