Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2229
Title: Сучасні проблеми теорії і практики в науково-методичному та організаційно-педагогічному впровадженні інновацій в освіті дітей з особливими освітніми потребами
Authors: Сидоренко, Н. М.
Keywords: діти з особливими потребами
освітні потреби
інновації
Issue Date: 2017
Publisher: ВП «ЛПК Луганського національного університету імені Тараса Шевченка»
Abstract: У статті розглянуто питання впровадження інновацій в освіту дітей з особливими освітніми потребами, яке є досить суперечливим й водночас, актуальним, тому потребує всебічного вивчення. Зазначається, що саме вихователі мають бути провідниками змін в освіті.
Description: Сидоренко Н. М. Сучасні проблеми теорії і практики в науково-методичному та організаційно-педагогічному впровадженні інновацій в освіті дітей з особливими освітніми потребами / Н. М. Сидоренко // Система надання освіти дітям з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти : Збірник за матеріалами V Всеукр. науково-практичної конференції (12 грудня 2017 року). – Лисичанськ : ВП «Лисичанський педагогічний коледж Луганського національного університету імені Тараса Шевченка» – Лисичанськ : ФОП Чернов О. Г., 2017. – С. 159–162.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2229
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sidorenko.pdf217.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.