Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2225
Title: Обґрунтування педагогічних умов формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи
Authors: Шевирьова, І. Г.
Keywords: медіа-засоби
медіа-технології
медіа-компетентність
майбутні фахівці
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: XXI століття характеризується бурхливим розвитком медіа: Інтернет, кіно, телебачення, соціальні мережі, радіо. Такі засоби безпосередньо впливають на розвиток та становлення людини в сучасному соціумі. Стаття розкриває роль медіа для сучасної молоді, акцентовано увагу на тому, що інформаційні технології активно впроваджуються в освіті, що, в свою чергу, накладає відбиток на особливості освітнього процесу вишів. Тому, стаття присвячена обґрунтуванню педагогічних умов формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи; висвітлені погляди науковців щодо важливості формування медіа-компетентності; охарактеризоване поняття «умова». В свою чергу, визначено, які педагогічні умови рияють ефективному формуванню медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи: формування у майбутніх фахівців позитивної мотивації щодо застосування медіа в освітньому процесі початкової школи; організація освітнього медіа-середовища у вишах; залучення майбутніх фахівців до цілеспрямованої, творчої медійної діяльності та створення власного медіа-продукту. Зазначено, що наявність таких педагогічних умов у вишах сприятиме підвищенню рівня медіакомпетентності, формуванню критичного мислення майбутніх фахівців
Description: Шевирьова І. Г. Обґрунтування педагогічних умов формування медіа-компетентності майбутніх учителів початкової школи / І. Г. Шевирьова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2017. – № 8 (313). - Ч. 1. – С. 130 – 139.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2225
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sheviriov.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.