Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2200
Title: | Генеза навчання інформатики у загальноосвітніх школах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття) |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Донченко, Я. А. |
Keywords: | інформатика навчання |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Дисертацію присвячено виявленню тенденцій генези навчання інформатики в загальноосвітніх школах України наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття та окресленню перспектив розвитку шкільного курсу інформатики в сучасних умовах реформування загальної середньої освіти. У роботі схарактеризовано соціально-економічні, науковопедагогічні передумови та підґрунтя запровадження й становлення інформатики як навчальної дисципліни в загальноосвітніх закладах України. На основі аналізу сукупності наукових джерел проаналізовано вітчизняну педагогічну думку щодо розробки теоретичних засад навчання інформатики в загальноосвітніх школах України кінця ХХ – початку ХХІ ст.; визначено й обґрунтовано етапи розвитку змісту навчання інформатики в загальноосвітніх школах України в означений період; досліджено основні форми, методи навчання перспективи розвитку інформатики як навчальної дисципліни в загальноосвітніх школах Україниінформатики та окреслен |
Description: | Донченко Я. А. Генеза навчання інформатики у загальноосвітніх школах України (кінець ХХ – початок ХХІ століття) : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Яніна Андріївна Донченко ; наук. кер. Панасенко Елліна Анатоліївна ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 319 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2200 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Donchenko.PDF | 7.26 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.