Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2199
Title: | Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки |
Other Titles: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук |
Authors: | Гирка, І. В. |
Keywords: | професійна компетенність майбутні вчителі фахова підготовка інформатика |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" |
Abstract: | Дисертаційну роботу присвячено проблемі управління формуванням ПК МУІ в процесі фахової підготовки. У роботі на основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено базове поняття «управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики» й поняття: «професійна компетентність майбутніх учителів інформатики», «формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики». Визначено критерії, показники та рівні ефективності управління формуванням ПК МУІ в процесі фахової підготовки. Теоретично обґрунтовано структурнофункціональну модель системи управління формуванням ПК МУІ у процесі фахової підготовки. Створено управлінсько-інформаційний простір «Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки» та методичні рекомендації на допомогу викладачам і майбутнім учителям інформатики щодо управління формуванням ПК в процесі фахової підготовки. |
Description: | Гирка І. В. Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія та методика управління освітою / Ірина Володимирівна Гирка ; наук. кер. Харківська Алла Анатоліївна; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 238 с. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/2199 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.