Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2199
Title: Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки 
Other Titles: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Authors: Гирка, І. В.
Keywords: професійна компетенність
майбутні вчителі
фахова підготовка
інформатика
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Дисертаційну роботу присвячено проблемі управління формуванням ПК МУІ в процесі фахової підготовки. У роботі на основі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено базове поняття «управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики» й поняття: «професійна компетентність майбутніх учителів інформатики», «формування професійної компетентності майбутніх учителів інформатики». Визначено критерії, показники та рівні ефективності управління формуванням ПК МУІ в процесі фахової підготовки. Теоретично обґрунтовано структурнофункціональну модель системи управління формуванням ПК МУІ у процесі фахової підготовки. Створено управлінсько-інформаційний простір «Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки» та методичні рекомендації на допомогу викладачам і майбутнім учителям інформатики щодо управління формуванням ПК в процесі фахової підготовки.
Description: Гирка І. В. Управління формуванням професійної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі фахової підготовки : дис. на здобуття наук.ступ. канд. пед. наук : 13.00.06 – теорія та методика управління освітою / Ірина Володимирівна Гирка ; наук. кер. Харківська Алла Анатоліївна; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”. – Старобільськ, 2017. - 238 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2199
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Girka.pdf3.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.