Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2183
Title: Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі дистанційного навчання
Other Titles: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
Authors: Свідовська, В. А.
Keywords: професійна підготовка
професійна компетенність
інформаційно-освітнє середовище
дистанційне навчання
юрист
Issue Date: 2017
Publisher: ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі дистанційного навчання. На підставі аналізу наукової літератури розкрито ступінь розробленості проблеми дослідження, здійснено термінологічний аналіз ключових понять. Виявлено основні підходи до визначення сутності та структури професійної компетентності. Розкрито сутність, виокремлено основні структурні компоненти професійної компетентності юриста; визначено критерії, показники й рівні її сформованості. Виявлено характерні особливості організації процесу дистанційного навчання у вітчизняній і зарубіжній перспективах. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі дистанційного навчання. Розроблено структурну модель професійно-орієнтованого інформаційно-освітнього середовища дистанційного навчання. Здійснено експериментальну перевірку ефективності запропонованих педагогічних умов.
Description: Свідовська В. А. Формування професійної компетентності майбутніх юристів у процесі дистанційного навчання : автореферат дис. на здобуття наук. ступ. канд. пед. наук за спеціальністю 13.00.04 „Теорія і методика професійної освіти” / В. А. Свідовська ; ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, Старобільськ, 2017. - 22 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2183
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svidovska.pdf588.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.