Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2177
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Брюховецька, О. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T19:33:02Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T19:33:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2177 | - |
dc.description | Брюховецька О. А. Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / О. А. Брюховецька // Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – С. 35–37. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розкрито значення мультимедійних продуктів на навчальних заняттях, зокрема, контролюючих програм, електронних підручників. Одними із основних можливостей і переваг засобів мультимедіа, у разі їх застосування у навчальному процесі, визначаються: одночасне використання декількох каналів сприйняття студента в процесі навчання, за рахунок чого досягається інтеграція інформації, що доставляється різними органами чуттів; можливість симулювати складні реальні експерименти; візуалізація абстрактної інформації за рахунок динамічного представлення процесів; можливість розвинути когнітивні структури і інтерпретації студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | електронний підручник | uk_UA |
dc.subject | комп'ютерні технології | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.title | Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Briukhovetskaya.pdf | 128.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.