Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБрюховецька, О. А.-
dc.date.accessioned2017-11-22T19:33:02Z-
dc.date.available2017-11-22T19:33:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2177-
dc.descriptionБрюховецька О. А. Ефективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / О. А. Брюховецька // Інформаційні технології – 2017: зб. тез ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2017. – С. 35–37.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито значення мультимедійних продуктів на навчальних заняттях, зокрема, контролюючих програм, електронних підручників. Одними із основних можливостей і переваг засобів мультимедіа, у разі їх застосування у навчальному процесі, визначаються: одночасне використання декількох каналів сприйняття студента в процесі навчання, за рахунок чого досягається інтеграція інформації, що доставляється різними органами чуттів; можливість симулювати складні реальні експерименти; візуалізація абстрактної інформації за рахунок динамічного представлення процесів; можливість розвинути когнітивні структури і інтерпретації студентів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectелектронний підручникuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleЕфективність використання електронних підручників та контролюючих програм на заняттях у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Briukhovetskaya.pdf128.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.