Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2172
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Семенов, М. А. | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-21T19:07:45Z | - |
dc.date.available | 2017-11-21T19:07:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.other | ДК 378.4+378.147(477) | - |
dc.identifier.uri | http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/95/128#.Wfncv4-0PIU | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2172 | - |
dc.description | Семенов М. Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщеному університеті / М. Семенов. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. – 2017. – №3. – С. 295–302. | uk_UA |
dc.description.abstract | Досвід роботи переміщених університетів в Україні засвідчив необхідність функціонування у вищому навчальному закладі служби підтримки дистанційного навчання. У статті розглянуто організацію сервісної підтримки дистанційного навчання. Система сервісної підтримки має передбачати, що частину сервісу слід інкапсулювати в матеріалах дистанційного курсу, частину – у базі інструкцій і відповідей на запитання, пояснювальних відео, пробних курсах, пропедевтичних відкритих mooc-курсах, а команда для надання сервісу з дистанційного навчання повинна бути командою багатопрофільних фахівців. Визначено команду сервісної підтримки, у ній повинні бути: педагог, наставник, фасилітатор, методист; фахівець з IT та інтернет-технологій; психолог; соціолог; фахівець з комунікацій і запобігання конфліктів. Показано, що, крім технічного супроводу, сервісна підтримка повинна надавати методичну, адаптивну та психологічну допомогу. Проаналізовано дві технології – ITIL та Agile, розглянуто можливості їх застосування в практиці університетів. Визначено три рівні для розробки й системного впровадження сервісів підтримки дистанційного навчання: організація навчального контенту, організація процесу навчання, організація роботи служби підтримки. Сформовано портфель сервісів для служби підтримки дистанційного навчання в університеті, якій ураховує три рівні впровадження сервісів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | сервісна підтримка | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | інтернет-ресурси | uk_UA |
dc.subject | вищі навчальні заклади | uk_UA |
dc.subject | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | uk_UA |
dc.subject | університети | uk_UA |
dc.subject | переміщенний університет | uk_UA |
dc.title | Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщенному університеті | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
95-218-1-PB.pdf | 471.58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.