Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2172
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСеменов, М. А.-
dc.date.accessioned2017-11-21T19:07:45Z-
dc.date.available2017-11-21T19:07:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherДК 378.4+378.147(477)-
dc.identifier.urihttp://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/article/view/95/128#.Wfncv4-0PIU-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2172-
dc.descriptionСеменов М. Сервісний супровід дистанційного навчання в переміщеному університеті / М. Семенов. // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. – 2017. – №3. – С. 295–302.uk_UA
dc.description.abstractДосвід роботи переміщених університетів в Україні засвідчив необхідність функціонування у вищому навчальному закладі служби підтримки дистанційного навчання. У статті розглянуто організацію сервісної підтримки дистанційного навчання. Система сервісної підтримки має передбачати, що частину сервісу слід інкапсулювати в матеріалах дистанційного курсу, частину – у базі інструкцій і відповідей на запитання, пояснювальних відео, пробних курсах, пропедевтичних відкритих mooc-курсах, а команда для надання сервісу з дистанційного навчання повинна бути командою багатопрофільних фахівців. Визначено команду сервісної підтримки, у ній повинні бути: педагог, наставник, фасилітатор, методист; фахівець з IT та інтернет-технологій; психолог; соціолог; фахівець з комунікацій і запобігання конфліктів. Показано, що, крім технічного супроводу, сервісна підтримка повинна надавати методичну, адаптивну та психологічну допомогу. Проаналізовано дві технології – ITIL та Agile, розглянуто можливості їх застосування в практиці університетів. Визначено три рівні для розробки й системного впровадження сервісів підтримки дистанційного навчання: організація навчального контенту, організація процесу навчання, організація роботи служби підтримки. Сформовано портфель сервісів для служби підтримки дистанційного навчання в університеті, якій ураховує три рівні впровадження сервісів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectсервісна підтримкаuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectінтернет-ресурсиuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectЛуганський національний університет імені Тараса Шевченкаuk_UA
dc.subjectуніверситетиuk_UA
dc.subjectпереміщенний університетuk_UA
dc.titleСервісний супровід дистанційного навчання в переміщенному університетіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
95-218-1-PB.pdf471.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.