Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2155
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сбітнєва, О. Ф. | |
dc.date.accessioned | 2017-11-10T20:27:32Z | |
dc.date.available | 2017-11-10T20:27:32Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.other | УДК[373.016:78.087.68] | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2155 | |
dc.description | Сбітнєва О. Ф. Розвиток естетичних потреб молодших школярів на хорових заняттях / О. Ф. Сбітнєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка: Педагогічні науки. – 2016. – № 2 (299). – С. 121–127. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статті досліджується проблема розвитку музично-естетичного виховання молодших школярів на хорових заняттях. Естетичні потреби є важливим компонентом музичної свідомості дітей, які не розвивається стихійно, а потребують уважного педагогічного керування з боку вчителя. Активізація творчої діяльності учнів молодших класів виступає важливим засобом формування естетичних потреб. Творча активність молодших школярів не приходять сама по собі, вона формується та розвивається тільки в музичній діяльності. Активність творчої діяльності на уроці, якість засвоєння школярами набутих знань знаходяться у прямій залежності від організації уваги, яку повинен підтримувати мудрий педагог. Важливим методом розвитку музичної грамотності буде застосування в роботі елем'ентів проблемного навчання. Накопичення музичних вражень здійснюється в різніх формах хорової діяльності – хорових заняттях, підготовкою до концертів, слуханні та аналізу дитячих пісень, інсценіровки пісень. В творчій роботі з дітьми слід використовувати різноманітну класичну, сучасну та народну музику з яскравими музичними образами. Діти повинні захоплюватися музикою, виявляти інтерес до мистецтва взагалі. Створення емоційних ситуацій за допомогою розповідей вчителя про музику буде сприяти розвитку здібності глибоко засвоювати і переробляти музичну інформацію, правильно визначати справжні цінності музичного мистецтва та самостійно аналізувати й творчо оцінювати їх. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | естетичний розвиток | uk_UA |
dc.subject | хорова діяльність | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.title | Розвиток естетичних потреб молодших школярів на хорових заняттях | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Cтатті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sbitneva.pdf | 289.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.