Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/2132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.date.accessioned | 2017-11-02T20:33:03Z | - |
dc.date.available | 2017-11-02T20:33:03Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-617-327-3 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.012 | - |
dc.identifier.other | П 24 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/2132 | - |
dc.description | Педагогічні технології в сучасних наукових дослідженнях: досвід та інновації : монографія / за ред. С. Я. Харченка ; ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка». – Старобільськ : Вид-во ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – 372 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | У монографії представлено теоретичні та методологічні засади розробки та практичного використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі, зокрема розкрито педагогічні технології підготовки фахівців соціальної сфери, а також технологічний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів. Установлено, що технологічний підхід до процесу навчання і соціального виховання має право на існування в контексті нової освітньої парадигми лише в тому випадку, якщо він трансформується в інструмент, що забезпечує особистісно-орієнтований, гуманістичний характер цілісного процесу навчання та виховання. Книгу призначено для науково-педагогічних, наукових і педагогічних працівників. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.subject | педагогічні технології | uk_UA |
dc.subject | наукові дослідження | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології | uk_UA |
dc.subject | соціальна діяльність | uk_UA |
dc.title | Педагогічні технології в сучасних наукових дослідженнях: досвід та інновації | uk_UA |
dc.title.alternative | монографія | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Колективні монографії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Monografia_2017.pdf | 3.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.