Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛаріонова, Н.Б.-
dc.date.accessioned2015-11-24T08:53:08Z-
dc.date.available2015-11-24T08:53:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.otherУДК 37.013.42:378.14-
dc.identifier.otherББК 74.6-
dc.identifier.otherЛ 25-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/203-
dc.descriptionЛаріонова Н. Б. Практика студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» в умовах вищого навчального закладу : навчально-методичний посібник / Н. Б. Ларіонова; Держ. закл. „Луган. нац. ун-т імені Тараса Шевченка”. – Луганськ : Вид-во ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”, 2015. – 179 с.uk_UA
dc.description.abstractУ запропонованому посібнику представлено організацію практики майбутніх соціальних педагогів як педагогічну систему і запропоновано комплекс її навчально-методичного забезпечення: організаційно-структурну модель неперервної навчальної практики; наскрізну програму навчальної практики; показники оцінки завдань навчальних практик; критерії та показники оцінки й самооцінки професійного й особистісного розвитку студента в процесі проходження практики; систему засобів здійснення моніторингу професійного становлення студентів. Для викладачів практики, супервізорів-спеціалістів соціальних і соціально-педагогічних установ, студентів спеціальності „Соціальна педагогіка”.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДЗ "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.subjectсоціальна педагогікаuk_UA
dc.subjectнавчальна практикаuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.titleПрактика студентів спеціальності «Соціальна педагогіка» в умовах вищого навчального закладуuk_UA
dc.title.alternativeНавчально-методичний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні видання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛаріоноваПосібникПрактика.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.