Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/1983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСич, Т.
dc.date.accessioned2017-07-31T06:00:43Z
dc.date.available2017-07-31T06:00:43Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.otherУДК 37(091)(477)"19/20"
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1983
dc.descriptionСич Т. Періодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття) / Т. Сич // Гуманітраний вісник ДВНЗ „Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди” – Додаток 2 до Вип.36: Тематичний випуск „Проблеми емпіричних досліджень у психології”. – Вип. 12 – К. : Гнозис, 2015. – С. 350 – 356.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто загальні положення періодизацій розвитку історичних явищ, основні підходи до періодизації історії освіти в Україні, розвитку вітчизняної педагогічної науки, з’ясовано сутність поняття „періодизація”, обґрунтовано періодизацію розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectперіодизаціяuk_UA
dc.subjectуправління освітоюuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.titleПеріодизація розвитку методології дослідження проблем управління освітою в історії вітчизняної педагогічної науки (друга половина ХХ – початок ХХІ століття)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сич Тетяна Володимирівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sych2.pdf417.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.